Logo webu bydlemestylove.cz pro mobilní zařízení vyjadřující čistý design Logo společnosti Keramika Soukup

Od 24. do 28. září proběhl v italské Bologni věhlasný veletrh obkladů, dlažeb a sanity Cersaie. Celý areál, ve kterém se letošní ročník pořádal, byl složen z šestatřiceti hal plných zajímavých expozic, ve kterých se prolínali zástupci různých nejen designových směrů a myšlení.

Dřevo, mramor, beton, kámen

Na veletrhu bylo k vidění obrovské množství keramiky, hlavní trendové linky zůstávají stejné jako v předchozím roce – imitace dřeva, mramoru, betonu a kamene. „V mramoru se výrobci doslova vyžívají. Pomocí žil jdou dovnitř materiálu a díky lepšímu probarvení zdokonalují imitaci pravého mramoru. Takové materiály se budou ve velkých formátech používat například na kuchyňské linky nebo nábytek a prakticky mohou nahradit kámen. To je ještě hudba budoucnosti,“ předvídá Jana Soukupová zodpovědná za výběr sortimentu v přední české společnosti zabývající se prodejem obkladů a dlažeb Keramika Soukup.

Již vytěžený mramor? Žádný problém

Keramika může dokonce hrát zástupnou roli při absolutním nedostatku určitých přírodních materiálů. „Vyrábí se imitace už vytěženého mramoru, který není na planetě volně k dostání. Díky dokonalému skenování a naprosto přesné výrobě tak mohou vznikat takto luxusní obklady,“ dodává Soukupová. „Nejlepší je v imitaci mramoru určitě firma Ariostea. Nejen tím, jak samotný materiál vypadá, ale i zpracováním, protože například šestimilimetrový obklad dokáží ohnout do mírného oblouku, což je neskutečné,“ dodává kolegyně Markéta Malá.

Barvy začínají být znovu v módě

Do nabídky světových výrobců se pomalu a jistě vracejí barevné obklady a dlažby. S barvami se nyní lze setkat i tam, kde se dříve používala pouze variace bílé, šedé nebo krémové barvy. „Objevují se série v tlumených barvách. Marazzi ukázal série Stream, Appeal, D_Segni nebo Outfit. Kdo dříve vůbec neměl barevné série, je Saloni. Série Briliant nebo Kroma z jeho nabídky určitě vyčnívají. Za zmínku stojí určitě i barevné obklady Ceramiky Color nebo barevná a hravá série Play od ABK,“ vypočítává Jana Soukupová.

Sanita od Marazzi nebo ABK

Většina prestižnějších výrobců obkladů a dlažeb si v poslední době začala vyrábět pomocí přidružených společností vlastní sanitu, když připravené skelety obkládají vlastním materiálem. „Jedná se například o ABK, Ariosteu nebo Marazzi. Jako by někdo luskl prsty a najednou se tímhle směrem začali vydávat skoro všichni výrobci z tohoto segmentu,“ pozoruje jistý trend Jana Soukupová.


Keramika Soukup Markéta Regnerová obchodní zástupce
Jmenuji se Markéta Regnerová a ve společnosti Keramika Soukup zodpovídám za správné provedení zakázek. Zaujal Vás styl představený v tomto článku, nebo máte na mysli úplně jiné provedení? Pošlete mi nezávaznou poptávku. Pomohu Vám s výběrem vhodných materiálů, barevnými kombinacemi i rozpočtem.

Vyplňte níže základní údaje ve formuláři nezávazné poptávky a do jednoho dne se vám ozvu já nebo někdo z mých kolegů.

Odesláním poptávky předáváte společnosti KERAMIKA SOUKUP a.s. osobní údaje zadané do tohoto formuláře a společnost KERAMIKA SOUKUP a.s. je jejich správcem. Právním důvodem jejich zpracování je příprava podkladu pro případné uzavření smlouvy mezi Vámi a touto společností dle Vaší poptávky.  Vaše údaje budou uloženy do databáze, užity k přípravě nabídky a následně předány obchodnímu zástupci společnosti KERAMIKA SOUKUP a.s., který Vás bude kontaktovat pro další vyřízení věci. Podrobné informace o ochraně Vašich osobních údajů jsou přístupné zde.